Тривалість заходу:

з 11:00 до 14:00

Формат:

Семінар-практикум (онлайн)

Лектор:

Світлана ЛІСТРОВАнезалежний експерт з питань трудового законодавства, бухгалтерського обліку та оподаткування, ACCA DipIFR (RUS).

Вартість:

1 900 грн.

ПРОГРАМА

1. Податкові ризики залежно від способу придбання та використання ПММ●  Пальне за талонами, картками (скретч, смарт, грошовими) і придбане за готівку● Що краще: паливні, грошові картки, талони чи заправка за відомостями● Як картки та талони перетворюються в пальне: що в обліку?● Як документально оформити видачу карток і талонів на пальне?● Який документ вимагає надати податкова для підтвердження факту заправки. Не надали – додаткове благо чи ні?● Використання працівником власного авто в службових цілях: як заправляти, щоб уникнути податкових ризиків?● Менеджер, директор, організатор із збуту використовують службове авто: як правильно оформити?● Чи обов’язково надавати авансовий звіт у разі придбання пального за готівку чи із застосуванням платіжної картки?● Особливості для відрядження на автомобілі: за яких умов відшкодовуються витрати на пальне?● Хто має контролювати заправку та використання пального і перевіряти залишки?
2. Списання пального за встановленими нормами: практика і позиція ДПС● Хто встановлює норми списання пального на підприємстві й якими нормативами керуватися●  Чи є обов’язком для підприємств і підприємців застосування Норм № 43?●  Чи обов’язково застосовувати підвищуючі/нижуючі коефіцієнти з Норм № 43?●  Чи можна вибрати деякі з коефіцієнтів або їх взагалі не використовувати?●  Чому варто вводити коефіцієнти, що враховують «зимові» і «літні» норми, час «пік»», «короткі відстані», тривалі перерви, міські умови, «крутий спуск», кондиціонер●  Чи потрібно вести журнал обліку температурного режиму? А можна встановити один зимовий коефіцієнт на період з листопада по лютий?●  Підприємство може прописати власні умови застосування коригуючих коефіцієнтів!●  Чи потрібно вести облік кілометражу для поїздок в особливих умовах●  Прикладах застосування коригуючих коефіцієнтів: холодна пора, кондіціонер, поїздки по місту і поза межами міста●  Що таке транспортна робота й як її враховувати при списанні пального●  Як податківці тлумачать випадки застосування підприємством власних норм витрат ПММ? А які висновки робить суд?●  Немає норм витрат у Нормах № 43: замовляти в Мінінфраструктури, взяти з техдокументації чи розробити власні?●  А що буде за те, що пальне списується за фактичними показниками?●  Використання пального для заправки газонокосилки, генераторів: як оформити●  Норми списання пального для будівельної техніки: де їх шукати?●  Як списувати пальне у разі виконання робіт сільськогосподарською технікою? Чи встановлені для неї норми списання?
3. Які первинні документи підтверджують списання пального● Первинний документ для списання пального: що це може бути? ● У якому документі зафіксувати порядок документального оформлення операцій з пальним: облікова політика, наказ про організацію бухобліку чи Положення про облік та списання пального.● Які розділи варто закріпити в Положенні про облік та списання пального та що в них прописати?● Подорожній лист є обов’язковим документом тільки за версією ДПС!● Які документи враховують суди для підтвердження факту списання пального?● Чи завжди потрібен акт для списання пального?● Подорожній лист і маршрутний лист: чим відрізняються і якою може бути форма?● Використання подорожніх і маршрутних листів – один на тиждень чи один на місяць: чи буде порушення?● Чи обов’язкова відмітка про передрейсовий медогляд на подорожньому листі?● Хто може проводити передрейсовий медогляд водіїв?● Хто повинен випускати автомобіль на лінію за відсутності у штаті механіка?● Хто має видавати подорожній лист водіям? ● Чи може товарно-транспортна накладна замінити подорожній лист?● Первинні документи для списання пального: аналіз судової практики
4. Судова практика проти ДПС: ризикові операції з пальним● Підприємство не використовує Норми № 43: суди не знаходять порушення!
• Підприємство списує пальне без подорожнього (маршрутного) листа і без акта списання
• Встановлені норми списання, а фактично витрати ПММ вищі: чи можна списувати без ризиків?
• Заправка власних автомобілів працівників: договір + фіксація показників спідометра + встановлення норм витрат
• Компенсація витрат за використання авто і пального – не додаткове благо!
• Використання службового авто керівником у вихідні дні та позаробочий час: що робити з пальним?
• Перевитрати пального водієм: спершу причини, потім - наслідки
• Чи можна утримати з зарплати водія перевитрату пального? На якій підставі?
• Відрядження на власному авто чи на авто за договором позички: податківці відмовляються бачити зв’язок витрати на пальне з господарською діяльністю.
• Які аргументи підприємства допомагають отримати рішення суду на свою користь?
ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРУ

КОЖЕН УЧАСНИК ЗАХОДУ ДОДАТКОВО ОТРИМАЄ

1. ЗАПИС онлайн-семінару
2. ПРЕЗЕНТАЦІЮ лектора
3. ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для оформлення розробки власних норм витрат пального
4. ПРИКЛАД Положення про списання пального
5. ЗРАЗОК подорожнього листа для легкового автомобіля (бензин)
6. ЗРАЗОК подорожнього листа для легкового автомобіля (бензин + газ)
7. ЗРАЗОК маршрутного листа для легкового автомобіля
8. ЗРАЗОК подорожнього листа для вантажного автомобіля
9. ЗРАЗОК зведеного подорожнього листа для вантажного автомобіля
10. ДОБІРКУ судових кейсів щодо оскарження операцій списання пального
11. ДОБІРКУ корисних роз’яснень щодо операцій з використанням пального
12. Письмові відповіді на запитання учасників семінару